Mulle-Meck-Helg

Hej hej
Har ni haft en bra helg hittills? Min har varit toppen. Lugn men skön.
Har varit ute i solen, gått i skogen, tränat med Harry, gått med skottkärra och tömt pinnar och löv som mamma krattat och hör och häpnad.... Jag har  bytt däck, och tvättat bil.
Inte helt själv men nästan.
Både fredag och lördag kväll var jag så trött, somnade i soffan igår och kunde knappt hålla ögonen öppna när jag borstade tänderna. Fattar inte varför jag är så trött.
|
Hur som helst, jobb i morgon och det ser jag fram emot. Veckan kommer nog gå väldigt fort för jag har en del att göra. Dessutom åker jag och pojkvännen till mitt hus i Kalmar nästa helg. Härligt!
Våren bara kom. Så där lixom! Och nu går det så himla fort. Våren och sommaren får gärna gå jättesakta, hösten är också mysig. Men vintern... buhuu.. Den får inte va så här lång igen!!
|
|
|
Här som Mulle-Meck! :D
|
|
|
Var också i Grisslehamn och tittade på större båtplats igår.
Åkte sedan till Skatudden vandrade vidare ut till havet. Utsikten
är ju så fantastisk att man nästan blir tårögd.
|
|
|

Hittade även en massa skivor med asgamla bilder på
mig och kompisar. Den här bilden är tagen för en himla
massa år sedan. Men visst är jag och Jenna söta? Haha
|
|
|
|
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0