Frågor! Älskar frågor!

Nu var det länge sedan igen... HUR gör man för att kunna blogga i mobilen? Vet någon det?
|
Hur som helst ska jag börja med att besvara några frågor.
"Varför hoppade du av högskolan du gick på förut?"
Svar: Jo, det var faktiskt av blandade orsaker. Som jag antagligen sagt tidigare så är det inte fel på utbildningen, skolan, klasskamraterna eller något i den stilen. Efter praktiken var jag väldigt trött på båtlivet ombord på Cinderella, berusade människor och drama. Jag kände väll att jag inte riktigt fick vara ifred, någonsin, när jag var ombord. Så just den saken var rätt skön att lämna efter praktiken. Sen tvivlade jag för mycket på mig själv. Matten, som jag alltid haft svårt för gick så dåligt och jag trodde aldrig att det skulle gå. Det kändes skit! Sedan hittade jag ju mitt livs stora kärlek i Roslagen och kände då att jag verkligen INTE hade lust att åka tillbaka till Kalmar. Det var för mycket som talade emot, så jag tappade lusten Helt.
Kanske svarade jag lite luddigt, men hela anledningen är aningen luddig faktiskt.
|

"hejsan! jag undrar ifall du köpte den vita klänningen eller inte? :) snälla hör av dig, skulle var intresserad ifall du gjorde det och vill sälja den.."

Svar: Ja och nej. Jag fick klänningen i present, men inte den vita. Jag har den svarta i storlek 10, men jag  tycker den är liten i storleken för annars har jag typ 8. Jag har skrivit i flera inlägg att den som nu flera gånger hört av sig och är intresserad av den får höra av sig till mig på min mail. [email protected] SKRIV SOM RUBRIK PÅ MAILET:

Open Back Lace Dress Från Jones &Jones


/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0