"FÄRJAN"- Amanda

Javisst, idag skulle "Färjan"-Amanda kunnat bli verklighet. En viss känd tv-kanal skulle filma i maskin sas det och grabbarna i där nere röstade (allihopa) på att jag skulle få ta hand om all TV som skulle göras. Smickrande, men oj. Lite nervös blev jag. Dock visste ingen riktigt vad de ville ha ut och vad de ville göra för inspelning, så med spänning (?!) väntade vi på att de skulle komma och filma. MEN... (känner ni igen det?) när jag trodde att min TV-debut var kommen och jag hade laddat upp med kaffe och var totalladdad så..... SÅ RASADE ALLT! De ville bara filma lite i kontrollrummet och ställa några frågor och då varjag inte till mycket nytta, det var inte mig de var intresserade av. :(

Haha... då dramatiskt som jag beskrev det var det inte riktigt. Och jag är faktiskt inte alls ledsen för att jag inte fick var med i TV. Men tänk er... "Färjan"-Amanda..... Hur låter inte det?










/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0