Underbar helg... och Londonresan närmar sig!!

Hej hej

Hade ni en trevlig helg? Haft en bra start på veckan?

Min helg var underbar och detta mycket tack vare grillfesten i lördags. Vi spelade kubb, grillade, dansade i gräset (precis intill vattnet) och hade så otroligt roligt. För min del slutade festen runt halv tre då jag tog en taxi hem.
På söndagen pluggade jag och träffade en vän.

Idag, tisdag, ska det komma målare hit så jag är hemma för att kunna släppa in dem. Ska även plugga geografi, sista uppgiften innan vi slutar tror jag. Woohoo...!!
Senare idag kommer mamma hit. Hon ska lämna en resväska och komma med lite sommarklänningar och skor som fortfarande ligger hemma hos dem. Eftersom vi åker till London på söndag och jag inte hinner åka och hämta klänningarna m.m. i Hallsta så är hon så snäll och åker hit med dem. Ska bli kul att träffa mami!


Bilder från helgen och förra Londonresan!








London 2009





/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0