Övningen, fotograferingen och helgen.

Hej hej hej hej hej....

Visst är det skönt med långhelg? Synd att man behöver plugga som en jävla tok bara!
Måste göra klart projektarbetet tills på måndag då det ska skickas in och måndagkväll ska jag börja skriva på en uppgift i geografi A som ska vara inne på fredag. Efter det kan man säga att det är ganska lugnt faktiskt.
Vi åker ju till London på utlandspraktik nästa helg så det ser man ju fram emot riktigt mycket!!

Jag skulle ju berätta för er om övningen jag var på. Den var inte alls märkvärdig. Vi var fem fuguranter och tre som övade. Alla figuranter skulle saneras (spolas med vatten, tvättas med tvål) och när man saneras har man antagligen någon forma av kemikalie på sig, det är ju därför man saneras. Men vi hade ju inte det på riktigt, men eftersom vi ändå övade så gjorde vi som på riktigt. Kläderna vi hade på oss var lånade eftersom de måste klippas upp. Har man en tröja på sig med kemikalier på kan ju dessa komma i ansiktet och.. ja. ni förstår. Jag var den enda i vår grupp som spelade medvetslös. Jag skulle ha buksmärtor bland annat och reagera på berörning, eftersom jag hade ont i hela kroppen. Eftesom jag var medvetslös blev jag sanerad liggandes och fick helt enkelt ligga som en docka, helt stilla och avslappnad. Det hela tog ca 20 min och var minst sagt obehagligt. Jag prioriterades först så vattnet hade inte nått rätt temperatur än (35grader) så det pendlade mellan iskallt och varmt. Gissa om jag frös.

Ja, veckan som varit då? Hmm.. jag måste sluta med dessa veckouppdateringar. Men den har väll varit som vanligt. Vi gjorde beeptest, harres test och brutalbänken. Under beeptestet var jag sist kvar av alla som sprang då och jag sprang tills bandet tog slut.... Eller.. det blev fel på ljudet så den stannade vid 10.3. Men jag fortsatte att springa så klassen fick hålla "räkningen". Dock var det piss att springa utan det riktiga ljudet så jag stannade vid 10.10.

Tidigare i veckan var jag och Olivia och fotograferade oss på The Studio vid stureplan. Var dock otroligt missnöjd med sminkningen och all väntetid osv. Så det är inget ställe jag rekomenderar tyvärr.

I morgon blir det grillfest @ Drottningholm. Ska bli jättekul faktiskt!




Bilder på först beeptestet därefter harres test och sist brutalbänken.







Några bilder från fotograferingen






Nu ska jag kolla på Talang och trycka i mig chips och godis!


/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0