Orientering, plugg och ....

Hej hej, eller ska jag säga god morgon?

Har varit vaken sedan sju för att målarna skulle hit idag igen. Men de har fortfarande inte kommit och jag ska iväg till Hellasgården och orientera snart. Men de har nyckel så jag kan ju faktiskt åka utan att det blir några problem.

Mamma var ju här igår och lämnade lite sommarklänningar och sånt som jag ville ha med till London. Hon tog även med sig mina blommer eftersom ingen kommer att kunna vattna dem under tiden jag är borta. Buuhuu.. Jag är blommlös! Och jag som fostrat och skött min Clivia så väl att den börjat blomma igen!

Efter orienteringen ska jag hem och plugga och sedan träffa en vän (hihi)....





/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0