Miss av dom och miss av mig!

He hej

Skulle ju rapportera om övningen i går men hann inte riktigt med det. Tänkte berätta mer i morgon och lägga upp bilder då också men vill bara nämna några saker innan.
Övningen blev inte så rolig som väntat då många av deras kursdeltagare hoppat av, dessutom var det inte brandmänn som övade utan snarare sjukvårdspersonal. Så där kan man faktiskt säga att de "tabbade" sig lite, och även jag eftersom jag skrev att det var brannmän som övade. Men mer info om det i morgon, och bilder.

I morgon går jag bara i skolan tre timmar på förmiddagen, slutar tolv. Och efter det ska jag åka till Uppsala och färga håret på salongen syrran jobbar på. Jag tror vi kommer bleka (?) håret i massa massa massa små slingor så att det blir en ljusare helhet. Har ju en mellanfärg på håret just nu efter hösten med brunt hår... vill inte ha så.

Nej, vi hörs i morgon va? ;)


Fast jag trivdes väldigt bra som brunett!
Det var snyggt!




Fast blond? Det är ju också snyggt! Mer sommarlook!
Synd att man inte bara kan knäppa med fingrarna
och få den färgen man vill. Då skulle man kunna byta
färg varje dag. Kul va?




God Natt
/Mandy



Kommentarer
Olivia

Yeey, du får höra av dig idag hur ditt hår blev!! :)

om jag har tur ska min kompis färga min utväxt idag hihi :) <3

2010-05-08 @ 11:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0