Min franska studentklänning!

Hej hej

Vad trist väder det är nu då! Det var ju sol nyss. Dåligt, typiskt dåligt!

Igår träffade jag min älskade pappa och tillsammans gick vi och kollade på studentklänning till mig. Dock fanns den jag tittat på inne på NK i bara för stora storlekar så vi fick leta vidare. Till slut hittade vi en otroligt fin klänning i butiken Cherie, vid stureplan. Det är en klänning från ett franskt märke, närmare bestämt från paris, och enligt damen i butiken har flera kändisar i USA haft detta märke på sina galaklänningar många gånger. Bland annar Paris Hilton. Trevligt, trevligt. Då borde det inte vara någon skräpklänning precis. I och för sig så talade väll priset på klänningen om det. Men dyrt är inte alltid bra. Många gånger, men inte alltid. ;)
Vid ett senare tillfälle ska pappa och jag gå och köpa skor, någon matchande väska (typ kuvertväska eller liknande, något litet hur som helst) och något att ha över axlarna. Typ en kort kavaj? Eller något.. jag har inte kommit på vad som kan vara fint till. En vit kort liten pälsjacka (fake såklart)? Såg  en inne på NK. Fast den är säkert inte fake. Hmm... vi får se vad det blir. Pappa fastnade för ett par skor inne på Karen Millen på Biblioteksgatan där det fanna en jättefin matchande väska också.
När vi hade shoppat klart åt vi middag på East vid stureplan och efter det åkte pappa hem till Hallstavik och jag till vasastan. Älskar verkligen att umgås med pappa. Jag är nog en riktig "pappas-flicka".. fast jag gillar ju att vara med mamma också.. Äh, jag gillar dem båda lika mycket!!

Idag har jag, Marcus, Fredric och Olivia varit hemma hos mig och skrivit på ett grupparbete i Geografi A. Inte så jättekul om jag ska vara ärlig och vi fick inte så mycket gjort som vi behövt egentligen. Men så kan det vara ibland...
Snart ska jag gå och handla lite och efter det fortsätta plugga. Woohoo, va tråkigt!

I morgon ska vi dock på övning med skolan. En saneringsövning. Vi kommer vara figuranter åt brandmän.
Berättar mer efter övningen.


Bild på klänningen? Nja, men ni kan få tjuvtitta lite.. men bara lite!


Det röda tillhör inte klänningen, det är bara bakgrunden.


Spännande va?
Den är ljuvlig!



Nä, nu måste jag fasen gå och handla.
Kram på er
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0