Ändrade planer som kanske blev bättre trots allt!

Hej hej

Hoppas ni hade en det roligt igår på Valborgsmässoafton. Det hade i alla fall jag!
Som jag berättade för er tidigare så skulle jag till Uppsala igår och ha mösspåtagning idag. Men vi kände att det antagligen skulle vara bara våran klass som hade mösspåtagning idag så vi hade det igår istället, som alla andra. En del av oss i klassen träffades redan vid lunch och åt tillsammans med mössorna på och tog lite kort. Sedan hade en del lektoner och andra skulle jobba ett par timmar, så jag och fyra till åkte till Rålambshovsparken och satte oss där och väntade på att Boulbar skulle öppna. Och någon eller några timmar senare skulle resten av klassen ansluta sig. Dock gick jag innan alla hann komma för att hinna i tid till Uppsala för vi hade bokat bord på Flustret. Där skulle vi först äta middag och efter det stanna kvar och festa hela natten lång!
Och vilken kväll och natt det blev! En av de roligaste i mitt liv tror jag! Vi kom dit vid halv sju, sju, jag, syrran, Jenna och fem tjejer till och sedan var det full fart hela kvällen fram till två någonting. Tänk er sju timmar med fullt drag! Haha, det är inte illa!
Det som var speciellt kul med gårdagen var att det var så många trevliga människor där. Sociala. Jag och Jenna konverserade med så många att jag oförskämt nog nästan blandade ihop vem som jobbade med vad och hette si och hette så. Jätteoförskämt när man pratar med nya människor! Så det gällde att tänka innan man talade och hålla tungan rätt i munnen!
Idag, lördag, har endast gått åt till att ta det lugnt. I morgon ska jag städa, plugga och tvätta. Kul va? ;)


Bilder:


Mösspåtagning igår


Jenna & Jag
Vad jag tittar på? Varför jag ser näst intill överraskad ut?
Ingen aning.


Min outfit igår på valborgsmässoafton.
Dock ser det ut som om min rouge givit mig en fet smäll på
kinden här. Men så var egentligen inte fallet.
Lovar.
Tröjan köpte jag btw här om dagen på Gina Tricot,
köpte ett par jättefina byxor och lite andra småsaker också
men det får ni kanske se senare.



Nu ska jag kolla klart på körslaget.
PUSS
/Mandy



Kommentarer
Olivia

Loooooooooove your outfit! :)

där ser jag skorna också som du försökte förklara för mig idag!

2010-05-05 @ 20:25:15
Amanda Lundell

Hihi.. Tack Taack babe! <3

2010-05-05 @ 20:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0