"Det blir inte alltid som man tänkt sig.".....

..... citerar jag en av mina lärare.

Jag kan faktiskt instämma, för det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

I helgen (lördag) skulle jag och Jenna gå ut i Norrtälje, på Mobergs. Tydligen någon 80-talskväll där och tydligen någon lista man skulle ha skrivit upp sig på (vilket vi insåg alldeles för sent). Så vi kan kort avsluta detta ämne med att saga att vi var hemma den kvällen... Det var nog bäst så i alla fall.. eller hur Jenna?
Jag har aldrig varit ute i Norrtälje så OM det finns någon gud (eller om vi kort säger att det var ödet) så tror jag att det inte är meningen att jag ska gå ut i Norrtälje. Punkt!

Fredagen spenderades ju på stan med Jenna... shoppandes!
Jag lyckade köpa ganska mycket.. visar kanske senare ;)

Hur som helst, i morgon har jag idrott 10-12 och efter det ska jag och pappa på båtmässan! Woohoo! Ser fram emot det! Man kanske skulle köpa sig en båt i morgon (?). Eller? haha

En glad nyhet som nyligen bokats är att min kusin, Hannah, snart kommer tillbaka till stockholm. 26-28 mars intar hon stan, så passa er! ;) Det ska verkligen bli jättekul!


Förra gången Hannah (t.h) var i stan.
Här på toaletten på Cattelin tillsammans med värdinnan Malin (t.v).




Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Filosofi! Intressant faktiskt!

Och just det... Innan jag slutar skriva om massa onödigt så tänkte jag bara beratta att studentmössan har kommit! Woohoo! Hur bra känns inte det då? ;)

Natti
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0