Det är siffrorna jag inte klarar!

Jaha.... det är inte bara matte jag är dålig på. Det är nog ALLT med siffror.
Idag när jag gick ner mot tvättstugan märkte jag att dörren ned dit stod öppen, vilket den nästan endast gör om man tvättar. Jag gick ned och såg att det lyste inne i tvättstugan och hörde att maskinerna var igång. Hallå! Det var ju MIN tvättid!! Sedan slänger jag en snabb blick mot själva tavlan, systemet där man bokar sin tvättid, och kommer på mig själv. Hade februari haft 30 eller 31 dagar så hade jag haft tvättid, för jag hade bokat den 30 februari 12.00-16.00. Men nu är det ju så att februari har 28 dagar och det är därför den 2 mars idag. Skit! Jag hade ingen tvättid alltså.


Var i alla fall och fixade naglarna idag. Har inte tagit någon bra bild på resultatet men ni får kolla in denna så länge.


Hmm.. den här bilden var verkligen inte smickrande.
Jag lovar att visa en annan, bättre bild på mina fina naglar senare.

/Mandy



Kommentarer
Hannah

Damn you pretty lady! Nu blev du ju ännu fräschare! ;) Fan då. Nu måste jag ju nästan kontra eller göra något drastiskt om jag ska våga komma till storstan och hälsa på dig igen! :O ;D

Måste förresten ses väldigt snart. Tycker det var alltför länge sen vi var ute på trevligheter. Är på tiden nu. Har 2 lediga helger inom en snar framtid. Smsar dig en dag och kollar hur dom helgerna ser ut för dig. :) Puss, puss o kram! <3

2010-03-02 @ 22:20:40
URL: http://djerfen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0