Avklätt möte!

Ni kan aldrig gissa vad som hände mig igår på morgonen.

På torsdagmornar har vi fys i skolan, man får då väja mellan ett X antal alternativ som man sedan har resten av terminen. Jag är ensam tjej på en fyslektion kallad OS-fys (som jag också leder tillsammans med en kille). Så där jag byter om är jag antingen själv eller så är det några tjejer från löpargruppen som också är där. Åsö grundskolas 7b har lektion i hallen som finns där och deras tjejer kommer då också och byter om där men eftersom omklädningsrummet är så stort (avlångt som en korridor) så märker jag det knappt.
Hur som helst så står jag i duschen efter fysen, själv i omklädningsrummet, och hör hur det kommer in folk. Eftersom jag vet att 7b går in och ut lite då och då så brydde jag mig inte så mycket men efter en stund inser jag att det inte bara är tjejer... det är killarna från 7b också! När man gått in i omklädningsrummet och går i det korridorliknande rummet så går man förbi duscharna och ser rakt in på dem (i det här fallet mig) som står där!
Så.... då jag drabbades av en mindre chock glömde jag helt bort att skymma mer privata delar av kroppen och stod istället helt naken så att ALLA kunde se!

Anledningen till att de gick igenom omklädningsrummet var för att man kan, genom både tjejernas och killarnas, gå till en danssal, dit dom då skulle. Men frågan är fortfarande varför inte killarna gick genom deras omklädningsrum? Jag tror det var för att de skulle leka någon lek där man fick springa igenom rummen och att läraren då glömt att det är andra som använder sig av omklädningsrummen....

Hur som helst.... Killarna, som fått svanhalsar, såg nöjda ut sedan i alla fall...  :D


/Mandy




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0