Pluggar för fullt och saknar min Jenna!

Hej hej

Sitter i lägenheten helt nergrottad i plugg. Känns som att jag skriver och skriver, söker och tar reda på fakta men kommer ingenstans i mitt arbete. Skriver ett arbete i Samhällskunskap C som handlar om djurskydd.

Saknar Jenna också, har inte träffat henne på en vecka! Men vi ska eventuellt träffas och bada bubbelpool nästa vecka för att koppla av lite.


Lovade ju att lägga upp lite nyare bilder när jag fått tillbaka min sladd av min bror, så här kommer lite bilder!


En kväll då jag och Jenna kände för att festa till det lite.


Jag och en kompis utanför lägenheten
kvällen då jag hade födelsedagsfest.


Råkade tappa pasta på golvet en kväll, gjorde det hela lite roligare
och spelade plockepinn. Med Jenna så klart!


Helgen då kusin Hannah gästade Sthlm. :)


Jag och Jenna, en kväll ute i Vasastan.




Nu ska jag göra lite middag.

PUSS
/Mandy



Kommentarer
Jenna

Puss på dig vännen min, vi ses nästa vecka, ta hand om dig tills dess!

2010-02-18 @ 23:37:40
Hannah

Tjusigt, tjusigt ;) Se till att skriv ett riktigt kick-ass-arbete i Samh. C nu. Tror du fixar det mer än galant. Puss raring <3

2010-02-22 @ 07:40:43
URL: http://djerfen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0