Man får aktivera sig med annat!

Jaha. Nähä. Ingen sol idag heller, men hörde att den skulle komma på onsdag? Jag hoppas det :)

Men när det är så här så får man aktivera sig i alla fall. Jag har till exempel varit och fikat hos farmor och skottat bort snö från en del tak hemma hos henne. Min syster kom hem till mamma och pappa idag så vi har varit ute och gått och skvallrat och tjattrat som bara syskon kan.

Kom upp ur badet för bara ett litet tag sedan, man känner sig alltid så fräsch efter. Började även läsa min nya bok "HON, HAN & ÄLSKARINNAN" tidigare idag så den låg jag fastklamrad med i badet.
 
I morgon ska jag åka tillbaka hem till sthlm. Ska träffa bästaste Fredric och kanske gå en promenad på Djurgården. Därefter lär vi ju gå en sväng på NK, som vi brukar, och traska vidare i en del andra butiker :)


Skottar snö på farmors garagetak


Så här aktiverade vi oss i fredags :D


Puss
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0