SHOP

Hej

Bara så ni vet så gick det jättebra hos läkaren idag där jag skulle fixa ett intyg för sjöfolk (obegränsade fartområden). Fick det lätt som en plätt. Sedan var det dags för vaccination. Har fått min första spruta som ska hindra hepatit A och B från att eventuellt plåga mig. Nästa ska tas om en månad, då har jag A-skydd och den sista sprutan tas om ett halvår. Då har jag B-skydd som räcker 20 år. :)
Usch. Hatar att ta sprutor, helst ligger jag ner eftersom jag blir yr och glömmer att andas. Vilket är ganska dåligt.

I morgon vid lunch ska jag till sommarstugan. Många av mina släktingar är där över helgen vilket är jätteroligt. Älskar när alla är samlade. Kommer hem igen på söndag.


Fick sms från H&M idag. Mina grejer hade kommit, allt utom tröjan.





Basic men bra!



/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0