ALDRIG kunde jag väll tro att det skulle va så här...

Hej

Första veckan i skolan avslutad. Har en tenta, och 20 sidor att läsa i Technical English Marine Engineers plus 31 ord (verktyg) på engelska att kunna till nästa vecka. Plus lite sjukvård, systemkunskap och GSA Sjöf. Skitlätt!!.... Eller nja... matten är skitsvår och engelskan och systemkunskapen är ganska svår och GSA Sjöf. är sådär och sjukvården är lätt.  Snacka om att min hjärna är fullmatad med nya saker, helt sjukt. Jag kan faktiskt inte säga så mycket mer om veckan än att - KLARAR JAG AV DETTA SÅ SKA JAG ALDRIG TVIVLA PÅ MIG SJÄLV IGEN!!!

I onsdags var vi ute en sväng på klubben Sjösjukan. Jag drack verkligen inte alls mycket, någon öl innan vi drog dit men inte en skvätt alkohol när vi kom dit. Var både trött och behövde vara vaken morgonen efter under första lektionen som då var matte. Men det var trevligt, verkligen. Pratade med lite nya människor, bröt arm mot en kille och vann... och så... (?)

 Egentligen är det pubrunda ikväll också men jag har såååå ingen lust. Tror jag ska ligga i soffan och somna till någon film som aldrig tar slut på 4an.
Nästa vecka ska vi till den amerikanska ambassaden på intervju om ett visum som gör att man får tillstånd att göra praktiken på amerikanska fartyg. Spännande men jobbigt, för det kommer ta hela fredagen och på torsdagen kommer min älskling, Oscar, hem och på lördagen har vi mattetenta. Snyggt!!!







/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0