Vårkänslor!!!

Hej hej

Visst är vädret uuuunderbart?? Man blir ju riktigt lycklig!

Ja, i fredags åkte jag ju hem från mamma och pappa. På lördag morgon infann jag mig vid Stockholms universitet för att skriva högskoleprovet. PUH! Det var faktiskt ganska jobbigt att koncentrera sig så länge. Och jag kan säga att resultatet kommer nog tyvärr inte bli strålande eftersom båda mattedelarna (som jag är skiiiit dålig på) räknades in och istället tog de bort ett av svenska-ord-proven. Den som jag gjorde bäst på också. Skit skit skit!!
Men.... det var bara att ladda om för på kvällen hade ju jag Påskfest hemma hos mig. Det var suuuuperekul verkligen!! Ska lägga upp lite bilder på det.

Idag är min kusin Emelie och hennes pojkvän på besök i sthlm så vi ska äta middag tillsammans senare. Det ska bli mysigt.



Jag som kyckling.


Snygga Jenna som Påsklilja.


Lite senare på kvällen ;)


Lägger inte upp bilder på de andra gästerna här
för det kommer läggas upp lite bilder på FB.

/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0