Nu är det MYCKET igen!

Hej hej heeej

Bra med er?
Haft en bra helg (frågar jag en tisdag... haha)?
Jag åkte till mamma och pappa i fredags och var kvar tills igår, måndag. Eftersom vädret har varit så bra kunde jag ju inte motstå att vara ute, så det var bara att sysselsätta sig! Har krattat björkpinnar som trillat ner, varit ute med hundarna i skogen, varit ute och cyklat med min syster och solat i bikini (ja, det var så varmt).

Vet ni, nu är det verkligen inte långt kvar till studenten. Dagen då gymnasiet tar slut och allt börjar, på riktigt. Jag är så otroligt taggad på att få plugga till hösten (om jag nu kommer in vill säga). ÅÅh, så kul det ska bli!
Men till studenten vill man ju ha en alldelses speciell klänning, som INGEN annan (i alla fall på skolan) har. Så det blir inget shoppande på H&M, Gina tricot här inte! Hittade en klänning på nätet som då såklart tog slut i både färg och storlek innan jag hann köpa den! BoO! Pappa som såg min besvikelse lovade då att komma till Sthlm nästa vecka, antagligen måndag, och köpa en klänning till mig. Han har ju sina "speciella" butiker som tydligen ska vara så bra och sedan blir det ju en sväng på NK. Där vet jag att de har några klänningar jag gillar. Det blir lite som till skolbalen (som jag aldrig upplevt). En flickas dröm går i uppfyllelse - Att få gå och handla balklänning med sin pappa. Fast i detta fall blir det ju studentklänning. Längtar!! Älskar att spendera tid med min pappa.

Nog om det!

I helgen är det ju valborg och då, på fredag, ska jag till Uppsala till min kära syster. Blir kvar där över natten men på lördag vid ett-tiden ska jag och klasskompisarna träffas och ha mösspåtagning, och på kvällen blir det väll utgång kan jag tänka mig. :)

Söndag har jag tänkt spendera på Djurgården.. kanske... ett tag i alla fall. Om det är fint väder tänkte jag cykla dit och sedan runt på Djurgården, kanske ha picknick? Om jag ska cykla runt som ett fån alldeles själv? Nej nej! Jag kommer i så fall ha sällskap, lovar. Men hur som helst, det får vi se när den dagen kommer.




Ute i skogen med Blossom och Kelly


Den klassiska "tar-kort-på-mig-själv-i-spegeln-bilden"
Den är hur som helst tagen hos mor och far.


Tjuvtitt på min studentmössa


Hmm... vad står det här tro?
ja, det får ni se senare!


PUSS
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0