Idag har jag spelat volleyboll och fött ett barn.

Hej hej... VEM FAN VARE som önskade hit molnen? Jag tror jag har svaret faktiskt, det var jag. Igår önskade jag att det skulle bli regn så att jag inte skulle vilja gå ut och istället göra klar min Samhälle C uppgift. hmmm...
Men igår var det väll underbart väder va? Låg två timmar på bakgården i solen och läste, sedan gick jag en promenad, pluggade och därefter gick jag en promenad till (med en vän), och därefter pluggade jag lite till. Man vill ju inte sitta instängd när det är så varmt och skönt ute.

Idag hade vi volleyboll-turnering i skolan. Vi kom tvåa i B-finalen. Inte toppen kanske, men det var fantastiskt kul. Verkligen!! Har slängt mig och offrat mig så mina naglar (gelet) sprack. Det gjorde superont, men som tur är ska jag fixa naglarna snart igen.
Senare, på filosofilektionen, skulle vi spela upp en pjäs där vi "temat" var Meningen med livet. Ja, hur flummit är inte det? Men enligt vissa filosofer är meningen med livet Kärlek och Att föda barn. Så.. jag fick låtsas föda barn bakom ett skynke inför klassen.

I helgen kommer jag vara på livgardet och "träna" med traditionstroppen. De ska bli intressant...



Förra gången jag var hos mamma och pappa låg jag ute i solen
och myste på en filt med hundarna. Även de blir glada av det vackra och
sköna vädret. :)


Blossom

Kelly



Nu ska jag plugga lite och sedan gå och handla.
PUSS
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0