En kasch! - och efter det händer allt!!

Hej hej

Vet ni? Min dator har kraschat! Boo! Det är typiskt dåligt!!
Det gick sönder för lite mer än en vecka (24 mars) sedan och så klart händer det tusen saker efter det som jag egentligen velat dela med mig av till er.
Jag radar upp dem lite kort.
- Jag fick reda på att jag ska få vara med och segla Gladan ca 2  veckor i sommar. Jag och Olivia är de enda tjejerna från tean men sedan är det ett par till från skolan totalt. Sjuuukt kul! Vi kommer ligga precis intill prinsessans bröllop också, hur häftigt är inte det då? Därefter seglar vi vidare till Gbg :)
- Var ute med Ife och några vänner till henne den 25e. Jättetrevligt. det blev en liten avskedsutgång för henne från min sida eftersom hon åkt till New York nu.
- Fredagen, 26e, kom min kusin Hannah. Vi var ute och hade suprkuuul hela helgen. Var även ute och åt med familjen på T.G.I. Fridays på lördagen för att fira min bror som då fyllte 30. Dock skulle vi fira honom mer snare.
- På måndagen, 29e, var jag sjuk. Piss!!! Jag var verkligen sjuk, inte bara sliten efter helgen. Så jag var hemma från skolan till torsdagen, då hade jag prov i filosofi. Som jag tror gick helt okej.
- Torsdag kväll hade vi studentskiva. Kul när man är sjuk!!! NÄ!! Eller... Vi hade kul. Men det var tufft att vara så sjuk under kvällen, både på middagen och på festen.
- Alla i klassen blev utsedda till något "Klassens - - - -" under skivan. Jag blev utsedd till "Klassens Reseguide"- Motivering: "En lantis i högklackat som vet ur man spenderar pengar. Turen genom Norrtälje kommer vi aldrig att glömma." Jag guidade klassen från bussens mikrofon (beställd buss) när vi åkte till forsmark från sthlm. Det är ett internskämt med andra ord.
- I fredags, efter skivan, var jag aassjuk. Men åkte hem till mamma och pappa där vi skulle fortsätta fira min bror. Dock sov jag hela dagen eftersom jag var så sjuk. Och på lördagen skulle vi äta Påskbord på Eckerö linjen. Jag orkade mig med på resan, men knappt. Söndag kände jag mig piggare och idag är jag mycket piggare. Dock har pappa blivit sjuk.
- Igår anmälde jag mig till 4 olika högskolor. Linnéuniversitetet, Chalmers, Mittuniversitetet och Försvarshögskolan. Dock bara småkurser på Försvarshögskolan. Är jättespänd på hur hösten kommer att bli.
- Resten av veckan blir lugn. Ska träffa Malin och Jenna något i alla fall och på lördag ska jag skriva högskoleprovet.
- På lördag kväll blir det Påskfest hemma hos mig (bara de med inbjudan får komma). Alla ska vara utklädda, det kommer bli sjukt kul!!

Jag lägger inte upp några bilder nu eftersom jag inte har min dator. Men det kommer, senare.





Bild på Gladan, lånad från Google



/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0